זמן חסכון

חדשות שחוסכות לך זמן וכסף

זמן חסכון

הכל זול יותר בחו”ל? מסתבר שפורמולות לתינוקות ממש לא

כשצריך לפרגן אז צריך לדעת גם לפרגן. עשינו מחקר קטן וגילינו דבר מעניין. הכל יותר יקר בארץ? מסתבר שממש לא. פורמולות לתינוקות ומספר מוצרי צריכה זולים בארץ בכ-30% מאשר במדינות אחרות.

זו אמונה רווחת שהכל זול יותר בחו”ל, אבל דיווח שנערך לאחרונה מצא שזה לא תמיד כך. למעשה, בכל הנוגע לפורמולות לתינוקות, מסתבר שהרבה מותגים פופולריים דווקא בישראל זולים יותר מאשר במדינות אחרות.

לפי הדו”ח, שניתח את המחירים של מותגי פורמולות לתינוקות פופולריים בישראל ובמספר מדינות נוספות, רבים מהמותגים היו למעשה זולים יותר בישראל מאשר במדינות אחרות. לדוגמה, הדו”ח מצא כי העלות של פחית סימילאק אדוונס בישראל הייתה בערך 21 דולר, בעוד שאותה פחית פורמולה עלתה 27 דולר בארצות הברית. באופן דומה, עלות פחית אנפאמיל פרימיום בישראל עמדה על כ-21 דולר, בעוד שאותה פחית פורמולה עלתה 27 דולר בארצות הברית.

הדוח מצא גם שפורמולות לתינוקות בדרך כלל זולות יותר בישראל מאשר במדינות אחרות באירופה, כולל צרפת, גרמניה ובריטניה.

אז למה פורמולות לתינוקות זולות יותר בישראל מאשר במדינות אחרות? סיבה אחת עשויה להיות עוצמתו של המטבע הישראלי, שסייעה בהורדת המחירים. בנוסף, בישראל קיימות מספר תקנות המסייעות בפיקוח על המחירים של פורמולות לתינוקות ומוצרים חיוניים אחרים.

בסך הכל, הדו”ח מדגיש את העובדה שלא תמיד נכון שהכל זול יותר בחו”ל. אמנם זה נכון שסחורות מסוימות עשויות להיות זולות יותר במדינות מסוימות, אך אחרות עשויות להיות יקרות יותר. בכל הנוגע לפורמולות לתינוקות, נראה שאולי משתלם יותר לרכוש מוצרים אלו בארץ ולא בחו”ל. לכן, אם אתם הורים או מטפלים שמחפשים את העסקה הטובה ביותר בפורמולות לתינוקות, אולי כדאי לבדוק את המחירים בישראל לפני ביצוע הרכישה.

בנוסף, הדוח מצא גם שמותגי פורמולות פופולריים אחרים לתינוקות היו זולים יותר בישראל מאשר במדינות אחרות. לדוגמה, פחית של Nestle Good Start Gentle נמצאה בעלות של כ-24 דולר בישראל, בעוד שאותה קופסת פורמולה עלתה 30 דולר בארצות הברית. באופן דומה, נמצאה פחית של Gerber Good Start Gentle בעלות של כ-23 דולר בישראל, בעוד שאותה קופסת פורמולה עלתה 29 דולר בארצות הברית.

הדו”ח גם מצא שפורמולות לתינוקות בדרך כלל יקרות יותר בקנדה מאשר בישראל. לדוגמה, פחית של סימילאק אדוונס נמצאה בעלות של כ-30 דולר בקנדה, בעוד שאותה קופסת פורמולה עלתה 21 דולר בישראל. באופן דומה, פחית אנפאמיל פרימיום נמצאה בעלות של כ-30 דולר בקנדה, בעוד שאותה פחית פורמולה עלתה 21 דולר בישראל.

ראוי לציין שמחירי פורמולות לתינוקות יכולים להשתנות מחנות לחנות וממדינה למדינה. עם זאת, הנתונים בדוח מצביעים על כך שבממוצע, פורמולות לתינוקות בדרך כלל זולות יותר בישראל מאשר במדינות אחרות.

בנוסף לעלות הפורמולות לתינוקות, הדו”ח בחן גם את המחירים של מוצרי תינוקות חיוניים אחרים, כמו חיתולים ומגבונים. הדוח מצא כי מוצרים אלו בדרך כלל היו זולים יותר בישראל מאשר במדינות אחרות. כך למשל נמצאה קופסת חיתולי האגיס בעלות של כ-28 דולר בישראל, בעוד שאותה קופסת חיתולים עלתה בארצות הברית 34 דולר. באופן דומה, חבילת מגבונים של האגיס נמצאה בעלות של כ-4 בדולר בישראל, בעוד שאותה חבילת מגבונים עלתה בארצות הברית 6 דולר.

בסך הכל, הדו”ח מדגיש את העובדה שמחירי מוצרי תינוקות יכולים להשתנות מאוד ממדינה למדינה, וחשוב להורים ולמטפלים לבצע את המחקר שלהם ולהשוות מחירים לפני רכישה. על ידי קניות וחיפוש אחר העסקאות הטובות ביותר, ייתכן שניתן יהיה לחסוך כסף על מוצרי תינוקות חיוניים, כולל פורמולות, חיתולים ומגבונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *