זמן חסכון

חדשות שחוסכות לך זמן וכסף

זמן חסכון

איך ניתן להשיג 100% תוצאות בקידום העסק שלך?

האם ניתן להשיג 100% תוצאות מובטחות כשיוצאים למסע פרסום, גדול או קטן, עם סוכנות שיווק?

בעולם שבו כל ילד, אחרי כמה שעות של מידה, יכול להכין סרטון או גפריקה ולהעלות לפייסבוק או אינסטגרם ולהיחשב ל-“משווק דיגיטלי”. השגת 100% תוצאות בפרסום הופכת לאתגר אמיתי. עם “מומחים” שצצים כל יום שמבטיחים את הירח ובסוף מספקים רק אבק כוכבים, הנוף הפך רצוף הבטחות ריקות לעסקים שסך הכל רוצים להשיג תוצאות אמיתיות עבור העסק שלהם.

בשוק הדיגיטלי כיום,עסקים מופגזים בהצעות של “הגדל את המכירות שלך בין לילה”, “הכפל את התנועה לעסק שלך תוך שבוע.” ועוד וריאציות שונות ומשונות… התקוות הגבוהות נענות בתשואות נמוכות והמעגל הדיגיטלי נמשך ולעסקים הקטנים, יכול להיות שזה הופך להיות “Game Over”.

עבור כל עסק שכבר “נכווה” בעבר, החלום להשיג תוצאות, שלא נדבר על 100% תוצאות נראה רחוק מתמיד ורק הולך ומתרחק לרמה שעסקים רבים פשוט מרימים ידיים ומפסיקים לשווק. אך איך ניתן להשיג את החלומות שלנו אם אף אחד לא רואה אותנו?

המצב הזה לא גורם רק ל-“רוויה” בעולם השיווק הדיגיטלי, אלא גורם לאיבוד אמון בתחום ומשפיע גם על אנשי השיווק המקצועיים, מצד שני גם מראה את ההבדל העצום בין “איש שיווק” חובבן לבין איש שיווק מקצועי.

אז מה עושים? איך ניתן להימנע מהצער שכרוך בהוצאת בתקוות שנעלמות להן וכסף שמתבזבז בלי סוף?

תוצאות זה כבר לא דבר שאפשר להחליט לפיו כי שום סוכנות שיווק לא תראה לכם את הקמפיינים הכושלים שלה.

יש דרך אחת פשוטה. לפני שאתם מחליטים על לקיחת סוכנות שיווק מסוימת, תראו אם הם מבצעים עבור עצמם את מה שהם מציעים לכם. הסתכלו ברשתות החברתיות שלהם, תבדקו אם הם שולחים לכם טיפים במייל, תראו אם הם פעילים. אם הם טובים בעצם, הם ידעו לעשות עבודה טובה עבורכם.

ובכל זאת, זה עדיין לא מבטיח 100% תוצאות.

ישנה סוכנות שיווק אחת שכן מבטיחה 100% תוצאות. חברת Outflow. 

באמצעות הכשרה מיוחדת שהעבירו לכל עובד ועובד שלהם בחברה ובאמצעות ביצוע צ’ק ליסט מיוחד שעושים עבור לקוחה ושיטת עבודה מיוחדת שבה מודדים את הביצועים של כל לקוח, שבוע אחר שבוע ולפני שהקמפיין בכלל עולה, מבצעים עבודת מחקר דקדקנית, השיווק עם Outflow הופך מ-“ניסוי וטעיה” למשהו מדעי ומדוייק.

אז מה נשאר לכם לעשות?

אם התמלאתם ממסרים של “הצלחה בין לילה” ו-“הגדילו את כמות הפניות פי כמה וכמה” ואם אתם רוצים לקבל משב רוחה רעננה בתחום הקידום ולהרגיש איך זה לעבוד באמת בצורה מקצועית ומדוייקת, ממש כמו השירות שאתם כנראה נותנים, אז כל מה שנשאר לכם לעשות זה להשאיר פרטים למטה בטופס ונציג מחברת Outflow יחזור אליכם עם הסבר רחב על התהליך וכיצד מתחילים.

וכל מה שנשאר לנו לאחל לכם זה בהצלחה! אם אתם מאמינים שהמוצר או השירות שלכם טובים, אין סיבה שלא תצליחו עם סכונות שיווק שיודעת את העבודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *